Weer op bekend terrein

23 mei 2023 - Kanali, Griekenland

20-05-2023
Arta- Kanali   47 km
We overnachten in een appartementje bij Hotel Katarina in Kanali.
Kanali is ons bekend, daar waren we op 25 april ook, maar nu op de terugweg! Wat gaat de tijd snel!
De fietsen mogen voor het appartement, buiten dus.
Het weer: eerst harde wind, we worden zelfs ingehaald door een colablikje! Het is wel warm, maar bewolkt. 26 graden, best drukkend. Later op de dag meer bewolking, het blijft wel droog.

Lieve allemaal,
Vanmorgen na een heerlijk biologisch ontbijtje stapten we op de fiets richting kust. Fijn om na het binnenland de kust weer te zien!
De route is vlak, en loopt vooral langs de weg met veel verkeer. Niet onze favoriete route, maar het is even niet anders.
Onderweg komen we 2 nederlandse fietsers tegen, die net als wij op de terugweg zijn. We fietsen een stukje met elkaar op, en houden een gezamelijke koffiestop. Wat blijkt, we overnachten in hetzelfde hotel, en krijgen appartementen naast elkaar.
We doen boodschappen, haha, de herkenning is er al snel, we weten zelfs de weg naar de supermarkt nog! We lopen een eindje langs het strand, voelen even met de voeten in het water, koud nog!! Maar ook weer zo mooi, dat heldere water. De bergen waren prachtig, maar de stranden hier hebben toch wel iets bijzonders.
Hierna drinken we nog wat met onze nederlandse buren, koken, eten en gaan we maar  eens op zoek naar een terugvlucht richting huis!

Liefs, Gerrit en Maureen

1. Ria Rietveld:
    23 mei 2023
    Oei het gaat zo snel..geniet nog even van wind, zon, zee, bergen en dalen..liefs..
  2. Henk en IJmie:
    23 mei 2023
    Nu al , wat is het omgevlogen . Jammer hoor.
    Geniet van de laatste dag . Goede reis naar huis
  3. Gerda Kroon:
    23 mei 2023
    Alweer het eind van jullie geweldige vakantie. toppers zijn jullie.
    En leuk dat we konden mee genieten, want dat hebben we zeker gedaan. Alsof we soms zelf op de fiets in Griekenland rondreden, zo beeldend.
  4. Herman en Ge Bijtelaar:
    24 mei 2023
    Een goede reis naar huis. Wat een avontuurlijke reis hebben jullie gehad. Ook wij hebben ervan genoten.
  5. Evert-Jan en Ans:
    24 mei 2023
    Wat een mooie reis hebben jullie weer gehad. Echt weer op jullie manier. Zo leuk dat we jullie belevenissen kunnen volgen. Goede terugreis nog.
  6. Willem:
    Mooie vakantie gehad!!