Super relaxt dagje.

26 april 2023 - Nicopolis, Griekenland

Wo 26 april 2023
Parga-  Kanali  50 km
Het weer: na een ontzettende plensbui vannacht, toch gelukkig droog en zonnig, 18 graden met een stevige wind, die wij gelukkig in de rug hebben!
Overnachten: Konsta apartments
Fietsen blijven vannacht gewoon buiten onder het afdak.

Woord vd dag: eigenlijk hoorden we die gisteravond: Kalinichta ( welterusten)
Verder oefenen we goed de woorden die we kennen, en onze zin gaat ook al redelijk goed. We krijgen er leuke reacties op!

Lieve allemaal,
Vanmorgen kregen we een heerlijk uitgebreid ontbijt, hoezo afvallen op fietsvakantie? Dat gaat ons echt niet lukken!
We besluiten toch maar om het vandaag wat rustiger aan te doen met de accu. Lees: harder trappen!
Al snel zijn we onderweg en het heuvelt gezellig op en neer.
Het gaat ons best goed af, ook in een minder hoog tempo. Het is rustig op de weg, weinig verkeer.
Ook nu weer prachtige vergezichten, en altijd is er de zee. Eerst diep beneden ons, en dan ineens rijden we er gewoon langs. Het waait behoorlijk, dus er zijn mooie golven. Onze meegebracht lunch eten we lekker op het strand op. Genieten!
Hierna heuvelen we verder richting ons appartement waar we vannacht slapen. Een superrelaxed dagje zo, en met de accu ging het ook prima!
We drinken een biertje met kipnuggets aan zee, doen boodschappen bij de supermarkt en koken een lekkere pasta!

Liefs, Gerrit en Maureen

1. Judith:
    26 april 2023
    Oh dat klinkt zalig. Lekker genieten!
    Kalinichta! Liefs, Juud
  2. Aaltje BOUW:
    26 april 2023
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Veel fietsplezier. Groetjes Gerrit en Aaltje
  3. Letti:
    26 april 2023
    Fijn dat jullie mooi weer hebben
    Ja de accu 's moeten iedere dag opgeladen worden wat een mooie foto s gr
  4. Evert-Jan en Ans:
    26 april 2023
    Wat leuk weer om jullie reisverhalen te lezen. En wat een prachtige foto's van schitterend Griekenland, en gelukkig mooi weer meestal deze vakantie. Fijn hoor voor jullie. Dat jullie hier weer van genieten, geloof ik. Veel plezier en succes verder.
  5. Tineke van der Vinne:
    26 april 2023
    Kalinichta! Tot het volgende bericht! Heerlijk genieten samen!
  6. Hennie:
    Mooie foto’s!! En leuke verhalen…. Ga zo door!liefs Hennie
  7. Stephan:
    27 april 2023
    Hoi Gerrit en Maureen,
    Ik liep wat achter met het lezen van jullie blog, maar ben nu helemaal bij. Wat zijn de verhalen over jullie avonturen leuk beschreven. Het leest lekker weg. Succes met het verslinden van de kilometers en jullie Griekse woordenschat (zo leer ik ook nog eens wat)! Tot een volgende blog ;-)
  8. Gerda en Marinus:
    27 april 2023
    Leuk om te lezen wat jullie zoal mee maken. Goed weer.Dat is wel handig met fietsen.